Penaja :

Wednesday, 1 June 2011

minum apa?

 Haaaa ha ha haaa!. Nas kat ofis tengah tunggu kereta utk gi terjah. Tak perasan masa tengah tunggu tu rupanya ada krew dah curi-curi ambik gambar Nas, lepas tu diaorang gelak beramai tengok gambar tu. 
Nas jadi pelik napa diaorang gelak. Tanya kat diaorang. Tau apa jawapan diaorang?.
..... "Nas Ahmad muka ganas, dressing ganas, terjah artis sana sini pun ganas tapi....minum air DUTCH LADY!!!!". 
Haaaa hah hah hah!!!....bukan diaorang je gelak, Nas sendiri pun ikut sama gelak besar!. 
He he...korang tengok je la sendiri gambar ni ha.

3 comments:

the triplets said...

ha ha naz nak gi terjah saper tu? susu kotak coklat dutch lady favourite anak2 ibu tu...

leyzajamil said...

alaahh..abg nas luaran jek nampak ganaz tapi hati abg nas lembut. hihi

fairuz said...

ok la tu boleh jugak minum. yang saye ni tak boleh telan susu lagi teruk! haaha