Penaja :

Thursday, 12 August 2010

Sejarah baru kami!

Ahad 8hb Ogos 2010....sejarah baru bagi I dan Za'im Helmi Zaini (finalis Top Host). 
Bagi Za'im...pertama kali dia jadi pengacara konsert....
...bagi I, walau dah biasa jadi pengacara (Mentor, dan majlis / acara luar) tapi ni le pertama kali jadi pengacara konsert!.
Kami jadi pengacara bersama untuk Konsert Mini Jomheboh 2010 kat Melaka Bandaraya Bersejarah.
Harap sejarah ni berterusan. Yeah!

Konsert mini ni tak siar kat TV, cuma orang kat Melaka je dapat tengok. So, jom layan gambarnya. 
Nas dan Za'im mengacarakan bersama.

Ramainya penonton

One Nation Emcee hilang sorang anggota!

Soalan panas pada One Nation Emcee!

Sheila....bapanya jutawan, anaknya rupawan, tengok dia nyanyi...tak tahan!

Zehra Zamri tetap gelek!

Fazli Zainal hiburkan penonton.

Kasi Fazli pulak soalan panas!

Artis baru ni namanya....Shima

Shima yang ni tak nyanyi lagu 'Teringin'!

Wow......dah lama tak tengok Ezlynn nyanyi!

Adam dan penarinya tutup persembahan.

Sempat lagi interbiu Ezlynn!

Salam orang Melaka

4 comments:

suzzsuzie said...

wah...pengacara konsert ni tak lama boleh ganti ally ISkandar la........

Ustaz Love said...

bila bro nas nak nyanyi plak? hehe

NAS AHMAD said...

Ganti Ally?. Ishh tak la Suzzsuzie, Ally tetap Ally. Yeah!

NAS AHMAD said...

Nyanyi?!!......Aarrgghhh!!!...suara I kalau nyanyi OUT!. Sumbang mambang.