Penaja :

Thursday, 26 August 2010

Kena PAKSA menari zapin!!....

Aarrgghh!!.... Diaorang ni betul nak kenakan Nas. Dah tau Nas tak boleh menari, kalau menyanyi pulak laaagi le hancus!, itu le yang diaorang paksa Nas buat!.


Ini le peristiwa busuk yang berlaku kat rakaman Mentor 4 Raya lepas. Rakaman kat Sri Pentas 2 kat Plaza Alam Sentral Shah Alam. Dalam program khas ni semuanya spontan. Kira naaasib le siapa antara mentor, protege, atau pengacara kena suruh buat apa.


Mulanya Joe Flitzow yang terkenal dengan identiti rap dia tu kena paksa menari zapin. Kelam kabut dia nak menggayakan tarian tu. Protege dia si Ila tu kira orait le jugak, boleh le layan tapi Joe tu lebih baik tak menari daripada menari!. Heh heh.


Lepas habis dia menari, tetiba si Mas Idayu sudah jerit mintak Ally Iskandar & Nas pulak menari zapin. Aarrgghh!!!....mana nak lari ni?!!!...penonton dah ramai bersorak tu!.


Mau tak mau, boleh tak boleh....terpaksa le hayunkan je. Ally Iskandar tu kira orait le jugak, nampak le sikit langkah & lengguk zapin dia tu, tapi Nas.........fuyoo, keras kejung!!. Korang boleh bayangkan tak camna kalau Mr.Bean joget zapin?.....ha cam tu le Nas.


Dah le baju sponsor yang Nas kena pakai masa tu besar gedabo!....laaagi le nampak macam jin. He he..


Nak tengok?....nak tengok tak?....


...ha kalau nak tengok boleh tengok kat rancangan khas Mentor 4 Raya nanti.


Bila tu?.....


Hari raya ke 10 pada 19hb Sept mulai jam 9 malam kat TV3.


Teeengok le korang nanti. Tapi....jangan gelak lebih-lebih aa. Sikit-sikit je dah. Heh heh. 









4 comments:

suzzsuzie said...

tak sabar nak tgok rocker menari zapin...

Juelina Stanie (AJ) said...

menarik nie
sgt ketara kekok hahahaha

Ustaz Love said...

bro nas ada bakat menari kuda kepang je... hehe

Suhana Ahmad said...

en nas ahmad org johor kan...hehehhehe tarian kampong sendiri ek.....meh sini kita ajar awak nari zapin ...heheheheheh(bahasa ala2 org selatan kwang3)kita2 awk2..ek